Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Βραβεία

Καλημέρα! Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα αυτές τις μέρες. Σήμερα το μενού έχει βραβεία. Το πρώτο βραβείο το έλαβα πριν αρκετό καιρό από την Σπυριδούλα και από την Δάφνη. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!
http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award
Το βραβείο έχει τους κανόνες του:
  •   Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  •     Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  •     Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  •     Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  •     Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  •     Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)
 Οι ερωτήσεις (6+1) και οι απαντήσεις μου:

1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Αναστασία, Αθήνα, Ιχθύς, Blogger
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
"Η έμπνευση υπάρχει όμως πρέπει να σε βρει να δουλεύεις"
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Θα ήταν μια ομαδική παιδική ζωγραφιά, όπου η πινελιά του καθενός θα προσέθετε ένα μοναδικό στοιχείο στο συνολικό έργο
4)Όταν γίνω διάσημη blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
... συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω.
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Είναι από τις πρώτες μου αναρτήσεις με τίτλο  Άνοιξη...
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
Δεν έχω λόγο να αφανίσω καμία κατηγορία.. Αν κάτι δεν με ενδιαφέρει απλά δεν το παρακολουθώ.
7) Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα!
Η ερώτηση της Σπυριδούλας είναι  "Ποιο είναι το αγαπημένο σου παραμύθι/ιστορία"
Είναι πολλά... αλλά επειδή πρέπει να απαντήσω ένα θα πω την Σταχτοπούτα.
Η ερώτηση της Δάφνης είναι η εξής "Μπαίνεις σε ένα άσπρο δωμάτιο και σου ζητάνε να το βάψεις. Τι χρώματα θα διάλεγες;" Θα επέλεγα ένα απαλό κίτρινο για να φωτίσει το χώρο και θα το συνδύαζα με καφέ και βιολετί λεπτομέρειες.
Η δική μου ερώτηση εξαιτίας και των ημερών είναι η εξής: "Πες έναν στόχο σου που θα ήθελες να πετύχεις μέσα στο 2014"
Το βραβείο το χαρίζω στα παρακάτω blog:
1. Χαρούμενος Κόσμος
2. Είναι ιδέα!
3. Blue Cat
4. ΕΚΦΡΑΣΟΥ
5. FairyKnitting
Το δεύτερο είναι ένα χριστουγεννιάτικο βραβείο. Μου το χάρισε η blue cat και την ευχαριστώ πάρα πολύ!!

Ως συνήθως το βραβείο συνοδεύεται από ερωτήσεις.
1. Η πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση.
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη ανάμνηση. Αγαπημένες στιγμές των ημερών ήταν πάντα το στόλισμα του δέντρου και του σπιτιού και η προετοιμασία των γλυκών. Φυσικά πάντα μαζί με την οικογένεια μου.
2. Αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι.
Το "Καλήν Εσπέραν Άρχοντες"
3. Αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι.
To Rudolph the red nosed reindeer
4. Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά χριστούγεννα.
Υγεία πάνω απ' όλα για όλον τον κόσμο, πίστη και δύναμη για να ξεπερνάμε τις δυσκολίες.
Το βραβείο αυτό το χαρίζω στα παρακάτω μπλογκ:
1. Μουσική, εικόνες, τέχνες και άλλα
2. Άρωμα Κουζίνας
3. Per Mano
4. Λίγο απ' όλα... τα γούστα
5. Oldthings
6. Χρυσόσκονη
Τελειώνοντας να προσφέρω κι εγώ ένα δωράκι στην Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων του FairyKnitting. Είναι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με υγρό γυαλί.

1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

9 σχόλια:

  1. Να χαρείς τα βραβειάκια σου!Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμη! Τα σκουλαρίκια είναι πολύ όμορφα,καλοφόρετα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Αναστασια μου!
    χρονια πολλα!
    με υγεια και χαρα!
    συγχαρητηρια για τα βραβεια σου και ευχαριστω για τη σκεψη σου! εχω ηδη αιξει ομως.
    φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου Αναστασία μου!!!!! Γλυκές και ειλικρινείς οι απαντήσεις σου!!!
    Σε ευχαριστώ θερμά που μου προσέφερες το βραβείο, θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ το συντομότερο!!!!!
    Πολλές ευχές!!!!!!! Χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναστασία μου χρόνια πολλά και καλή χρόνια να έχεις!!!! Ήρθα να σε ευχαριστήσω για το βραβειάκι που μου χάρισες και να σου δώσω συγχαρητήρια για τα δικά σου!!! Θα δώσω και εγώ την ίδια ευχή με την δική σου Αναστασία μου, υγεία δύναμη να ξεπερνάμε τις δυσκολίες!!!! φιλάκια πολλά να περάσεις πολύ όμορφα τις μέρες της πρωτοχρονιάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να χαρείς τα βραβεία..ωραίες απαντήσεις...και μένα μου αρέσει ο Ρούντολφ..ωραία η ερωτηση σου..
    ρ0μαντικά τα σκουλαρίκια σου - καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφο βραβείο.. με ευχαριστηση.. το παιρνω!!!! καλά να είσαι.. καλή σου χρονιά!!!
    θα κάνω σχετική ανάρτηση.. ευχαριστώ και πάλι.. για την τιμή!!!
    συχαρητήρια.. και στους μπλογκο φίλους που έλαβαν τα βραβεία...
    καλή χρονιά σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2014/01/anastasia-s-e.html
    ιδού η ανάρτησή μου.. Anastasia μου, ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!! νασαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Anastasia mou, euxaristw poly gia to vraveio!!!! Kalh xronia kai polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή