Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Σελιδοδείκτες από δέρμα

Καλημέρα και καλό μήνα εύχομαι σε όλους!
Η άνοιξη είναι πια εδώ με τις υπέροχες λιακάδες της, τα χρώματα και τα αρώματα της. Οι πεταλούδες πετούν από λουλούδι σε λουλούδι και τα πουλάκια κάνουν τις βόλτες τους χαρίζοντας μας το όμορφο τραγούδι τους. Μια πεταλούδα και ένα πουλάκι θα σας δείξω κι εγώ αλλά από... δέρμα σε ρόλο σελιδοδείκτη. Μια ιδέα που βρήκα σε μια από τις περιηγήσεις μου στο Pinterest και μου φάνηκε πολύ έξυπνη και αρκετά εύκολη. Έτσι δεν άργησα να τη δοκιμάσω...
Ιδού λοιπόν μία πεταλουδίτσα και ένα πουλάκι που κάνουν βόλτες στις σελίδες ενός βιβλίου.

19 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπες ιδέες για σελίδες τες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπες ιδέες για σελίδες τες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πρωτότυπο. Να είναι καλά το pinterest για τις ιδέες που μας δίνει. Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Μη μου πεις!!! Φανταστικές και δεν τις έχω δει στο πιντερεστ!! Το έβαψες το δέρμα;Μπράβο σου!!
    Να σαι καλά χρυσοχέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το χρωμάτισα με μαρκαδόρους αν και στην αρχή ήθελα να το βάζω με ακρυλικά. Ίσως να το δοκιμάσω κι έτσι. Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Aααα! Τι έξυπνο...και πολύ χαριτωμένο!
    Και να φανταστείς ότι σκόπευα να πετάξω κάτι κομματάκια δέρματος που έχω!!!
    Θα σε αντιγράψω...!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ότι πρέπει τα μικρά κομμάτια για αυτή την δουλειά. Κρίμα να πάνε χαμένα.. Περιμένω να δω και τους δικούς σου. Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Πλάκα κάνεις!!! Ούτε που το έχω φανταστεί!
    Μπράβο σου Αναστασία μου και καλή συνέχεια!!









    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι λες τώρα είναι πανέμορφοι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τί παιχνιδιάρικοι σελιδοδείκτες είναι αυτοί!
    Και οι 2 είναι σούπερ! μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία ιδέα!!! Το πουλί μου έκλεψε την καρδιά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφη ιδέα!
    Και πόσο υπέροχα την υλοποίησες!

    Εύγε σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφοι οι σελιδοδείκτες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή